Sjekk om du har oppgitt riktig kontaktinformasjon

Nå er det på tide å sjekke om du og dine står oppført med riktig kontaktinformasjon, slik at vi kan kontakte deg når det blir din tur til å få korona-vaksine.

Du vil bli kontaktet når du kan registrere deg i vaksinekø. Du får ny beskjed om å bestille time når det nærmer seg din tur for vaksineringen.

For at vi skal kunne kontakte deg på enklest mulig måte må du sørge for at du har oppgitt riktig kontaktinformasjon her: https://www.norge.no/oppdater-kontaktinformasjon

Be noen om hjelp

Vi har forståelse for at noen synes det kan være vanskelig å logge seg på slike nettsteder. Derfor er det lurt om du spør noen du kjenner om å hjelpe deg om du står fast. Du som er pårørende oppfordres til å sjekke med dine nærmeste om de er registrert i det nasjonale systemet, og hjelpe til med å få på plass riktig kontaktinformasjon.

Registrer info på vegne av andre

For personer som ikke har tilgang til mobiltelefon eller digital kommunikasjon er det også mulig for pårørende å registrere kontaktinformasjon på vegne av disse, og sørge for å videreformidle viktige beskjeder fra myndighetene.