Nome kommunes nettauksjon - TV-aksjonen 2024 Barnekreftforeningen

Se og by på de flotte objektene! Pengene går uavkortet til Barnekreftforeningen!

TV-aksjonen 2024

Søndag 20. oktober går vi sammen for små helter!

Årets TV-aksjon går til Barnekreftforeningen, som skal etablere familiehus ved universitetssykehusene i Tromsø, Trondheim, Bergen og Oslo. Her kan barn med alvorlig sykdom og familien deres bo sammen mens barnet får behandling.

Vi trenger bøssebærere

I Nome har vi to oppmøtesteder for bøssebærer, på gamlebanken i Lunde og på Ulefossenteret på Ulefoss.

Som bøssebærer møter du opp ved det oppmøtestedet du har meldt deg til, får utdelt bøsse, og går roden du er tildelt. Kanskje er det mulighet for en kaffekopp og noe å bite i også, mens du slår av en prat med andre bøssebærere. Tidspunkt for bøssebæringen er fra kl. 16 - 18.

Aldersgrense for å gå alene med bøsse er 15 år.

Frist for å melde seg som bøssebærer er senest 17. oktober.

Registrer deg som bøssebærer her

TV-auksjon

Nome kommune har tradisjon for å ha en nett-auksjon til inntekt for tv-aksjonen. Det skal vi ha i år også, med enda bedre objekter som skal auksjoneres bort. Pengene går uavkortet til tv-aksjonen. Auksjonen publiseres mandag 14. oktober.

Logo - Klikk for stort bilde